Hoe meld ik (sociale) klachten?
Algemeen
- Via het klachtenformulier;
- Via een brief Postbus 409, 5000 AK, Tilburg;
Ben je ontevreden over de dienstverlening van WonenBreburg? Dan kun je een klacht doorgeven. Hieronder lees je hoe je dat doet. En wat er gebeurt als je een klacht hebt doorgegeven.
Een klacht is iets anders dan dat er iets kapot is in huis, je onvrede met de buren hebt of overlast in de buurt.
Is er iets kapot? Meld een reparatie door te bellen naar 088 - 496 00 00.
Heb je overlast van buren of buurtbewoners? Bekijk de informatie over het melden van overlast van buurtbewoners.
Stuur de brief naar Postbus 409, 5000 AK Tilburg.
Ben je ontevreden over de uitkomst of de oplossing voor je klacht? Of over de manier waarop we met je klacht omgingen? Je kunt naar de Geschillencommissie of naar de Huurcommissie. Of zelfs naar de kantonrechter. Waar je naartoe kunt, hangt van je klacht af.
Ging je klacht over Woning in Zicht, Klik voor Wonen of Klik voor Kamers?
Alle afspraken over klachten/geschillen lees je in het reglement van de Geschillencommissie:
Is je klacht afgehandeld?